0345 - 680711 (Vandaag 10:00-17:30)

0 winkelwagen

Uw winkelwagen wordt geladen…

Thuiswinkel waarborg certificering


Thuiswinkel waarborg certificering Qshops Keurmerk certificering Betalen met iDeal Betalen met uw pinpas Thuisbezorgd met PostNL

Klantenservice - Bezorgen en afhalen

Terug naar de klantenservice

Witgoedhuis hanteert de volgende voorwaarden voor het bezorgen en afhalen:

Afhalen

U kunt uw online bestelde product zonder bijkomende kosten afhalen in onze winkel Witgoedhuis of in onze afhaalmagazijn.

Tijdens de openingstijden nemen wij altijd contact met u op om te laten weten of de bestelling voor u klaar staat. Wacht altijd eerst dit bericht af om onnodig wachten of teleurstellingen te voorkomen. Ook als het bestelde artikel niet voorradig is, nemen wij contact met u op. Wanneer een product niet op voorraad is dan laten wij u weten wanneer dit product weer voorradig is. Over het algemeen is dit binnen een paar werkdagen.

Als u naar de winkel of het magazijn gaat om uw product af te halen, neem dan een afdruk van uw orderbevestiging mee.

Besluit u in de winkel toch voor een ander product te kiezen (dit is uiteraard mogelijk), dan betalen wij u een eventueel teveel betaald bedrag terug. Ziet u in het geheel af van uw aankoop, dan storten wij het aankoopbedrag terug op uw bankrekening. Wij betalen u in dat geval niet contant terug in de winkel.

Bezorgdagen

Onze bezorgplanning wordt altijd gemaakt aan de hand van de postcode van het bezorgadres. U kunt een voorkeursdag aangeven wanneer u het e.e.a. bezorgd wenst te krijgen.

Onze bezorgdienst komt bijna in heel Nederland. Alleen de Waddeneilanden gaan op aanvraag. Afhankelijk van uw postcode kan u controleren wanneer we bij u in de buurt zijn.

Bezorgservice

Wij hebben twee verschillende bezorgservices. De standaard bezorgservice is bij een groot deel van onze artikelen inbegrepen in de prijs en houdt het volgende in:

– Uw groothuishoudelijke apparatuur wordt bezorgd over de eerste drempel (begane grond) en wordt gecontroleerd op zichtbare beschadigingen;
- Een gelijkwaardig oud huishoudelijk apparaat wordt afgevoerd;
- Let op: u draagt zelf zorg voor een correcte plaatsing.
- Kleinhuishoudelijke apparaten worden in veel gevallen via PostNL verstuurd. Daardoor kan er geen oud apparaat mee retour worden gegeven. Wanneer de klant niet thuis is tijdens de bezorging, probeert PostNL het pakket bij de buren af te leveren of bij een PostNL-punt in de buurt

De bezorgservice kost standaard 40 euro. In sommige gevallen is de bezorging gratis of tegen een lager tarief, dit staat dan bij het product vermeld. De gratis bezorging is altijd een drempel bezorging. Er wordt altijd met de klant gecommuniceerd over dag van levering en tijdstip, zodanig dat Witgoedhuis een duurzame route kan inzetten. Indien de klant niet thuis is tijdens bezorging, kan zowel de klant als Witgoedhuis contact opnemen over een nieuwe afleveringsdatum. Er worden geen extra kosten gerekend als de aflevering niet kan plaats vinden.

Fullservice

Onze Fullservice houdt het volgende in:

– De huishoudelijke apparatuur wordt uitgepakt en gecontroleerd op beschadigingen;
– Een gelijkwaardig oud huishoudelijk apparaat wordt afgevoerd;
– De nieuwe huishoudelijke apparatuur wordt geplaatst en aangesloten op de bestaande installaties;
– Trap op of trap af is hierbij geen probleem;
– Extra werkzaamheden als het inbouwen van inbouwapparatuur, het aansluiten op een trekschakelaar en het draaien van de deuren en het aansluiten van gas of elektrische kookapparatuur is (optioneel tegen meerprijs) mogelijk;
– Verpakkingsmateriaal wordt afgevoerd;
– Volumineuze artikelen als Amerikaanse koelkasten, brede fornuizen en diepvrieskisten worden niet naar een verdieping gebracht. Informeer bij onze verkopers naar de mogelijkheden!

Fullservice kost tussen de 15 en 55 euro. De prijs is afhankelijk van het producttype en staat bij het product vermeld. Mocht u onverhoopt niet aanwezig kunnen zijn op het aflevermoment dan horen wij dit graag tijdig. Er worden geen extra kosten gerekend als de aflevering niet kan plaats vinden. Tenzij hier speciale afspraken over zijn gemaakt met u.

Heeft u vragen of specifieke wensen voor de levering? Laat het ons gerust per mail weten of bel ons op 0345 - 680711 (vandaag 09:00-20:00)

Oude apparaten

Desgewenst nemen onze bezorgers uw oude apparatuur gratis mee retour. Uw oude apparatuur dient te zijn afgekoppeld (tenzij er vooraf samen anders afgesproken is). Wasmachines en vaatwassers kunnen alleen worden meegenomen als er geen water meer in zit.

U heeft tevens de mogelijkheid om oude apparatuur gratis af te geven op de bestaande inleverpunten of bij uw plaatselijke gemeentelijke afvalstraat.

Wat wel en wat niet?

Onze bezorgdienst kan veel werkzaamheden voor u uitvoeren, echter niet alle werkzaamheden zijn (wettelijk) toegestaan. De volgende handelingen kunnen wij dan ook niet voor u uitvoeren:

– Het verleggen van leidingen (water, gas en elektriciteit);
– Het verplaatsen van huishoudelijke apparatuur over een flizo trap;
– Het aansluiten van gastoestellen;
– Het takelen of hijsen van huishoudelijke apparatuur;
– Volumineuze artikelen als Amerikaanse koelkasten, brede fornuizen en diepvrieskisten worden niet naar een verdieping gebracht. Informeer bij onze verkopers naar de mogelijkheden!
- Standaard leveren wij niet op de Waddeeilanden. Via een derde partij kan voor de overtocht worden gezorgd. Vraag onze verkopers naar de mogelijkheden.
Als de situatie erom vraagt kan onze bezorgdienst ter plaatse van de gekozen leveringswijze af zien. Mocht hier sprake van zijn, dan wordt dit natuurlijk in overleg met u gedaan.

Wilt u hier nog meer over weten? Stel gerust uw vraag per mail aan ons of bel ons op 0345 - 680711 (vandaag 09:00-20:00)

Om u beter van dienst te zijn maakt Witgoedhuis.nl gebruik van cookies. Deze melding verbergen